01.12.15

Doháněčka 2015

Prosincový čtecí maraton aneb Musíme dohnat challenge a napéct cukroví

 

 



Také se hrozíte, že letos nestíháte Goodreads challenge? Je vám hloupé snížit počet knih, abyste měli splněno? Ono to totiž bude divné, když ta challenge nebude hotová.

S Vojtou z Knižního kukátka máme pro vás řešení. Čtěte! A hodně!
Máte celý měsíc na to, abyste dotáhli challenge do konce. Co je to deset knih? Pche! I dvacet knih se dá přečíst za měsíc, když budete chtít.

Můžete psát články ke knihám, které čtete. Můžete se vyjadřovat k daným úsekům knihy. Travis Maddox je fakt vůl! A čekám, kdy zase někomu rozbije ústa!
Můžete také psát články o tom, jak se připravujete na Vánoce - kolik cukroví jste napekli, kolik dárků jste už koupili a jak se těšíte na nový rok. Mám nakoupené už dva! Dva plyšáky.

A protože se znám, přidám ještě jednu možnost, o čem můžete psát. Piště klidně o tom, že se vám nic číst nechce, že nestíháte, že nemáte čas a že se vám nic psát nechce.

Všechno záleží na vás, do ničeho vás nenutíme. Jen mně a Vojtovi držte pěsti, ať to zvládneme do konce roku všechno přečíst.

Já se tak těším na bramborový salát!

2 komentáře:

  1. Já pořád žila v domnění, jak na pohodu stíhám a teď, když se to blíží ke konci, mám už dvě knihy zklus, do háje :D Taky s tím musím něco províst, no :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já mám svou challenge hotovou (1 kniha), ale blížím se k 80, takže se potřebuju pořádně hecnout. A ty čti! A hodně! :o)

      Vymazat