18.12.15

Doháněčka 2015 #10 #11 #12 #13

A pokračujeme v krasojízdě.
Ono je to spíš jízda trochu pochroumaná. 

#10

Čtvrtek. Půldenní dovolená! Juch! S mužem jsme šli na oběd do indické restaurace. A pak jsme šli nakupovat vánoční dárky. Muž scháněl nové album Adele pro maminku. A v té prodejně měli tričko Star Wars, které muž nutně! potřeboval, takže jsem mu ho, jako hodná a milující žena, koupila. Poté jsme šli do hračkářství - tam jsem chtěla jít koupit dárek někomu do práce. A byl tam takový smutný nosorožec a já jsem usoudila, že ho tam nemůžeme nechat, když je tak smutný. Ten druhý nosorožec, co tam byl, ten se tvářil vesele, je to zvláštní. Takže já budu mít pod stromečkem nosorožce. Muže jsem naštěstí držela dál od lega Star Wars, ale chvilku fňukal, že by nějaké chtěl. Mám obavy, že mu ho koupím, ale musím být silná!

 Cinder - 200/394

Posledně jsem se musela dostat fakt daleko, protože jsem už v půlce a pořád vím, co se tam bude dít. Ale i tak mě to baví. Už se chci dostat do té části knihy, kterou jsem ještě nečetla.
57 stran.
Doctor Who - 6x4

#11


V pátek jsem měla také dovolenou, tak jsem si domluvila rande s Vojtou. Byli jsme v cukrárně a během zákusku a kávy jsme se rozhodli, že zajedeme do knihovny. A v knihovně jsme se dozvěděli, že musíme mít děti, abychom dostali v knihovně slevu. Víte, to je opravdu velká motivace pro množení. 


Cinder - 231/394

Po návratu z knihovny jsem moc nečetla. Začala mi horečka, takže jsem spala. Usnula jsem dokonce u Mimoňů, na které se muž díval. A pořád jsem v té části knihy, kterou si pamatuju.
31 stran.

#12

V sobotu jsem nečetla vůbec. Ani jsem se nedívala na seriály. Jen jsem ležela a spala. Horečka. Jen jsem měla puštěné filmy, aby se mi líp spalo, popřípadě abych se trochu zabavila, než zase usnu. Viděla jsem divadelní představení Maškaráda, na které se dívám vždy, když jsem nemocná. Pak jsem viděla Emmu, Pýchu a předsudek a kousek Austenlandu. Byl to hodně spací den.

#13

V neděli horečka pokračovala, ale mohla jsem už číst a sledovat i seriály. Jinak jsem samozřejmě byla celý den v posteli. A smrkala. A kašlala.
Potulný rytíř - PŘEČTENO!

 Nejdříve jsem chtěla zkusit komiks, abych věděla, jestli u knížky vydržím. Vydržela jsem. A musím se přiznat, že jsem z toho zas tak moc nadšená nebyla. Na Hru o trůny mě to nenavnadilo. Jen doufám, že si tohle budu moct někdy přečíst jako povídku. 
139 stran.


Cinder - DOČTENO! 

Konečně! Bavilo mě to, myslím, že to bylo velmi originální převyprávění Popelky. A strašně moc se těším na další díly. Chudák moje peněženka.
159 stran.

 Kukuřičný město - 23/351

Je to zvláštní a divné. A i to jsem čekala. Zatím se to čte dobře, uvidím, co z toho ještě bude.
15 stran.


Quantico - 1x10
Ha! Tento díl skončil zajímavě!
The Big Bang Theory - 9x10
Romantika!
Jessica Jones - 1x2

Akta X - 2x19, 20

Od 10. do 13. prosince jsem přečetla celkem 401 stran. 
78/80 knih 

 Omluvte formátování. Blogger nějak zlobí.

2 komentáře:

  1. Myslím, že ti ta dohánečka docela jde:) Cinder je skvělá, ale Scarlet je ještě o dost lepší. Ke Cress jsem se ovšem zatím nedostala - a to ji mám doma rok a půl, hrůza.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nojo, ale já vím, že můžu číst víc, ale nějak se mi nechce. :)
      Jo, slyšela jsem, že je to lepší. A hrozně se těším. Teďka jsem na neschopence, takže si nemůžu zajít do knihkupectví pro další díl. :(

      Vymazat