21.12.15

Doháněčka 2015 #14, #15, #16, #17, #18, #19

To jsem se zase do něčeho navrtala. Myslela jsem, doufala jsem, že se Doháněčce budu věnovat více. Jak čtení, tak psaní. Ale nejde mi to. Fakt to není snadné, aspoň pro mě. Ale pokusím se to nějak doklepat, abyste se mi aspoň mohli posmívat, jak moc jsem nudná. 

#14

 

Pondělí. Lékař. Neschopenka. Volno. Bolest v krku. Teplota. Rýma. Kašel. Antibiotika. A spousta seriálů.
Kukuřičný město - 29/351

Četla jsem jen chvilku, celý den jsem se věnovala válení v posteli a seriálům. Číst se mi vůbec nechtělo. Ani trošku. 
6 stran.

The Royals - 2x4

Jessica Jones - 1x3, 4, 5

South of Hell - 1x1
Zkusila jsem první díl nového seriálu. Hlavní hrdinka má v sobě démona, který požírá duše démonů - to je ta pravá dieta. Zas tak moc mě to nenadchlo, ale druhý díl asi ještě zkusím.
Telenovela - 1x1
Další novinka. Komedie. Z prostředí natáčení telenovely. Je to vtipné. Asi není vtipné úplně vše, ale bavila jsem se u toho. Uvidím, jaký bude další díl.
Into The Badlands - 1x1
Další novinka. A docela mě to zaujalo. Dystopie. Ženy tam mají pěkné šaty. A líbí se mi bojové scény.

#15



Jsem rozohněná - 84/341

Četla jsem chvilku. Večer. Po seriálech. A  četlo se mi dobře. A rychle. Tahle série je moje guilty pleasure a vážně jsem se na ni těšila. Moc si nepamatuju, o čem byl předešlý díl, ale čas od času si na něco vzpomenu. Warner je teďka takový divný, Juliette oslovuje "Lásko" a mě to trochu štve. A netěším se, až tam bude Adam.
80 stran.

Jessica Jones - 1x6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13
Pár dílů bylo docela zdlouhavých, ale bavilo mě to. Teda... Mám rozporuplné pocity. Ale jsem si jistá, že se mi to líbilo hlavně kvůli Kilgravovi, David Tennant jako psychopat je fakt boží. Jsem zvědavá, jestli bude druhá série.

Into The Badlands - 1x2, 3
Tohle mě začíná bavit, fakt že jo. Prostředí je zajímavé. Strašně se mi líbí, jak tam hlavní hrdina jezdí na motorce, ale používá meč. Jsou tam auta, motorky, ropná pole, ale nemají tam střelné zbraně. Až tam s tím někdo přijde, tak všechno asi dobude. A fakt se mi líbí ty šaty, co tam mají. A tak no. A je to strašně krvavé. 

#16

 

Nečetla jsem. Ani stránku. Vůbec se mi nechtělo. Ani trochu.
Into The Badlands - 1x4
Já chci nutně pátý díl!
Doctor Who - 6x5, 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13; 7x0, 1
Jsem se do toho nějak zakoukala.

#17

Já jsem, ostuda, zase nečetla. Opět se mi vůbec číst nechtělo. To je hanba!
Doctor Who - 7x2, 3, 4, 5, 0 (speciál), 6, 7

Quantico - 1x11
Já potřebuju nutně další díl! Proč je až v březnu? Proč? Do té doby zapomenu, že se na to těším. Tyhle pauzy jsou taková pitomost.
The Royals - 2x5
How To Get Away With Murder - 2x1, 2, 3, 4
První díl druhé série mě bavil, další už teda moc ne. Jako jo, zajímá mě, o co tam jde, ale... Je to strašně hysterické, uječené, emocionálně přehnané. První série byla fakt dobrá, tohle je horší. Škoda.

#18

 

Jsem rozohněná - 196/341

Adam je taková hysterka. To je příšerné. A Warner je taky trochu hysterka. A Juliette je taky hysterka. Všichni tam jsou hysterky. To je fakt hrůza. Kromě emocionálních dramat se tam nic neděje. Ale čte se to dobře. A stejně to čtu jen kvůli tomu, abych věděla, kdy na to Jul a Warner vlítnou. Ehm. 
112 stran.

The Expanse - 1x1
Nějak mě to nenadchlo. Je to sci-fi. Je to podle nějaké knížky. Uvidím, jaké to bude, asi to po prvním díle nevzdám.
Telenovela - 1x2

The Frankenstein Chronicles - 1x1
Sean Bean a má syfilis. Možná tam umře. Byla to nuda. A nenašla jsem titulky k dalším epizodám, takže se na pokračování asi dívat nebudu. Zas tak moc mě to nebavilo, abych se na to dívala s anglickými titulkami.
Jekyll & Hyde - 1x1
Tohle mě taky moc nebavilo. Ale dám tomu šanci. Ano, k tomu české titulky jsou.
Impastor - 1x4, 5, 6, 7
Chtěla jsem dokoukat nějaký ten seriál, tak jsem se hecla. Je to dvacetiminutovka, takže se to dalo. A chvilkami je to i sranda.
Akta X - 2x21, 22

#19

 

 Jsem rozohněná - DOČTENO!

Hurá! Další kniha dočtena. Teď mi už zbývá jen jedna do 80. To jsem ale šikovná. Ano, ano, plácám se po rameni. Bohužel se v té knize nic nestalo. Psycho dramata, ztráta panenství, ztráta soudnosti a konec. Konec série. Dočetla jsem další sérii. 
145 stran.
Jaro rebelů - 110/410

Vůbec si nepamatuju, co se dělo v prvním díle. Ale sem tam se objeví záblesk poznání, ale není to moc často. Ta kniha ve mně očividně hodně zanechala. Je to hloupá Hra o trůny pro mládež. Prostě nic moc. Ani nevím, jestli se mi bude chtít tohle dočítat. Ale přečetla jsem toho docela hodně během chvilky.
105 stran.

The Big Bang Theory - 9x11
Od téhle epizody jsem čekala mnohem víc. Byla jsem zklamaná. Ale pár vtipných momentů tam bylo. A já vím, že se budu opakovat, ale nemám ráda Penny.

Impastor - 1x8

The Librarians - 2x6

Akta X - 2x23 

Mně se vůbec nechtějí počítat ty přečtené strany. Fakt ne. Jsem líná. Ale přečetla jsem toho, řekla bych, dost.  

0 komentářů:

Okomentovat