06.12.15

Doháněčka 2015 #0 #1 #2 #3 #4 #5

#0


Konečně se dostávám k tomu, abych sepsala, jak jsem na tom s goodreads challenge. Vůbec nebyl čas a ani nálada a chuť něco sepisovat.
Takže...

V lednu jsem si dala na challenge jen jednu knihu. Nechtěla jsem to čtení nijak hrotit, chtěla jsem si číst, jak se mi chce, podle nálady. Hlavně se nestresovat, že ano. 

A nějakým zázrakem jsem se dostala na číslo 74 knih. Pááááni. Měla jsem maximálně 70. Už teď jsem frajer! 
Ale do 80 knih mi chybí jen 6. To není tak moc, že ne? To se dá zvládnout za měsíc, že ano? Když si vezmu pár malých knížek, tak to prostě zvládnu. 

Jenže jsem netušila, jak bude začátek prosince náročný...

#1

 Prvního prosince. Mohla jsem krásně začít s maratonem. Moc jsem tomu nedala. Stres v práci. Skončila mi zkušební doba a měla se mi smlouva prodloužit na rok, bohužel asi dělám něco strašně špatně a prodloužili mi smlouvu jen o tři měsíce, takže v březnu budu nejspíš zase nezaměstnaná. 

A v práci toho bylo i tak dost a ráno se mi vůbec nechtělo číst v mhd. Spíš jsem jen tak pospávala.

Krásná katastrofa (307/375)

Přečetla jsem ten den jen 2 strany. Taková ostuda jsem. Musím říct, že mě druhá polovina knihy fakt přestala bavit. Postavy jsou strašné. Nemám je ráda.

#2

 

Mám pocit, že se budu v tomto článku hodně opakovat. Opět jsem byla ráno tak unavená, že jsem si nečetla v mhd. Bohužel se člověk ráno v mhd vůbec nevyspí. Jak se spí vám v mhd? Blbě, že?

  Krásná katastrofa (325/375)

Snažila jsem se číst večer, ale fakt jsem tomu moc nedala. Jen 18 stran. A to se tahle blbina čte docela rychle. Už ani nevím, co se v téhle části knihy dělo. Asi se Abby naštvala na Travise. A ko by se na něho nenaštval? Takovej blbec to je.


#3

 

Čtvrtek. To jsem měla opět ranní. A opět jsem raději spala v mhd.
 Krásná katastrofa (343/375)

Nudaaaaaaa! Nejen ten můj článek je strašná nuda, ale i ta knížka je nudná. Nic se tam neděje. Jen se hádají, bijí a souloží. Proč je ta knížka tak dlouhá? Kdyby byla kratší, možná by to bylo lepší. Ale... Neeeee... Bylo by to strašné i tak.
33 stran.
Ale dívala jsem se i na seriály.

The Librarians - 2x05

Tohle mě baví. Sice jsem tomu moc nefandila, ale jako odpočinková záležitost je to dobré. A jsem dost zvědavá, jak to bude dál pokračovat.

Doctor Who - 5x10,11

Po dlouhé době jsem se podívala zase na Doktora. Jsem zvědavá, jak dlouho mi to zase vydrží. Ale tyhle dva díly mě bavily.

#4

 

V práci až do šesti a pak Vánoční večírek. Nějaké fotky jste viděli - akorát na nich nic nebylo vidět. Domů jsem jela až v sobotu a šla jsem spát až ve dvě.
Hůl prokletí (48/136)

Raději jsem si do trolejbusu vzala nějakou jinou knihu, aby mě to motivovalo číst. Hůl prokletí měla dobré recenze, takže jsem se docela těšila. A bavilo mě to. Akorát jsem se nebála. A to jsem se tak těšila na strach. Ilustrace jsou parádní. Trochu mi to připomíná Knihovníky, což rozhodně není nic špatného.
33 stran.


#5


Sobota. Prospaná sobota. Moc jsem toho teda nestihla. 

Krásná katastrofa - DOČTENO!

Hurá! Dočteno! To bylo strašné. Jednu hvězdičku za první půlku knihy. A za tu druhou bych ji nejraději i sebrala. Jak tohle může mít tak vysoké hodnocení? To u toho nikdo nepřemýšlí? Pět hvězdiček? Fakt? Opravdu tomu nerozumím.
32 stran.

A seriály!

Young & Hungry - 2x21

Vánoční díl. Bylo to fajn jako vždy. Jen mě štve, že třetí série bude až za dlouho.

The Royals - 2x03

Vůbec nemám ponětí, jak se tohle bude vyvíjet dál. Kam to má vlastně směřovat? No, aspoň to není ta předvídatelné.

Quantico - 1x09

A další díl bude až za dlouho. Tohle mě vážně baví, mohli by to dávat častěji.
Takže už jen pět knih do 80. 
Pokusím se tohle psát častěji a trochu obsáhleji. A jak jste na tom po pěti dnech vy?

0 komentářů:

Okomentovat