05.09.16

Bíglové v knihovně #3

I když mám teď doma dost knížek, které si musím přečíst asi tak během dvou měsíců, neodolala jsem a v knihovně jsem si půjčila další hromádku. 
To znamená, že budu muset číst jak zběsilá, abych to vše stihla.
Poslední dvě návštěvy knihovny jsem se držela, půjčila jsem si dvě knihy a jeden dva komiksy. A pak jsem šla do knihovny až po tom, co jsem to vše přečetla. 
Teď jsem si toho napůjčovala nějak moc.
Achjo.

SARAH WATERS. Noční hlídka


Od Waters jsem četla Špičkou jazyka, historický román, kde je hlavní hrdinka lesba. Byla to pro mě první zkušenost s touto tematikou. A bylo to super. Waters mě zaujala  a věděla jsem, že si v budoucnu od ní ještě něco přečtu. 
Den předtím, než jsem šla do knihovny, Molly dávala na instagram fotku Zlodějky. Já si vzpomněla, jak mě Špičkou jazyka bavilo a poprvé po dvou letech jsem šla do knihovny s jasným cílem: půjčit si Waters.
Noční hlídka je historický román odehrávající se v Anglii ve čtyřicátých letech. Hlavním tématem bude emancipace žen. 
Stran to má hodně, 493, tak jsem zvědavá, jestli to zvládnu (a hlavně stihnu) přečíst. Každopádně se moc těším a doufám, že nebudu zklamaná.


FRANCESCA ZAPPIA. Uvnitř mé hlavy



Kniha, kde hlavní hrdinka trpí schizofrenií? To zní zajímavě! Vzhledem k tomu, že v oboru duševních chorob nejsem odborník, tak je vám určitě jasné, že nepoznám, jak moc uvěřitelné to je.
Opět kniha s vysokým hodnocením. Viděla jsem ale i jednohvězdičky. Na jednu stranu se moc těším, na stranu druhou se bojím, že to nebude nic extra.
Kdyžtak to bude jen klasický klišoidní příběh ze střední školy okořeněný schizofrenií. Co se dá dělat.
Když jsem byla v knihovně, zrovna tam byl Vojta. A když jsem mu ukazovala, co jsem si půjčila, tak mi řekl, že se s kolegyní vsadil, jak dlouho tam Uvnitř mé hlavy vydrží. Kolegyně tipovala hodinu, Vojta patnáct minut. Díky mně Vojta vyhrál. 

KIERA CASS. Elita


V regálu jsem si jí všimla úplnou náhodou.
První díl Selekce nebyl úplně super, ale dobře a hlavně rychle se to četlo. Pitomoučký příběh s pitomoučkou hlavní hrdinkou. Tohle opravdu není náročná literatura. 
Ale mám za to +5 bodů. A to se počítá. Kvůli bodům třeba čtu i Padesát odstínů temnoty, ale na to vám odkaz sem dávat nebudu. 
Vůbec si nepamatuju, jak skončil první díl. Ani si nepamatuju nějaké detaily. Prostě nic moc.
Věřím ale, že mě to čtení bude bavit a že to bude rychlovka.

Půjčila jsem si ještě dva komiksy, ale k nim se moc vyjadřovat nebudu, článek by byl zbytečně dlouhý. A stejně bych k vám toho moc neřekla.


Dva měsíce to šlo a teďka to zas nejde. Článek je pak zbytečně moc dlouhý. Snad se další návštěvou knihovny polepším. Bojím se, že z těchto knih nestihnu přečíst Noční hlídku a zrovna na tu se hodně těším. Tak mi držte pěsti.

Můžete mi napsat, co jste z těchto knih četli. Co nečetli. Na co se chystáte. Co mi doporučujete. 

Mějte se krásně a hodně čtěte.

2 komentáře:

  1. Uvnitř mé hlavy mě strašně láká a na Elitu jsem taky zvědavá, hlavně ať se knihy líbí :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obě knížky mám už přečtené. :) Uvnitř mé hlavy mě bavilo, dokonce i doporučuju. A Elita byla v pohodě, líbilo se mi to víc než Selekce. :)

      Vymazat