13.09.16

Bíglovský srpen #22

V srpnu mě hodně bavilo číst.
Buď jsem měla čtecí náladu, nebo jsem měla štěstí na dobré knihy.
U září vím, že to bude slabý měsíc, protože hraju wowko. Budu ráda, když zvládnu aspoň tři knihy.

Nebudu to nijak zdržovat, protože tohle bude dlouhý článek. Naštěstí jsem nesledovala moc seriálů.

Knihy.


Začnu těmi přečtenými. Celkem jich bylo sedm. Počítám tam i dva komiksy, které jsem přečetla. 

Na Fangirl jsem se hodně těšila. Eleanor & Park se mi líbilo hodně. A když všichni říkají, že je Fangirl lepší, tak přeci musí být lepší, ne? Bohužel jsem měla zase vysoká očekávání. Cath mi byla někdy sympatická, někdy mi lezla na nervy. Co se týká Simona Snowa, tak z něho jsem také nebyla nadšená. Ty ukázky tu knížku oživily, jen jsem nevěděla, jestli mám hodně vzpomínat na Harryho Pottera, jestli se k němu mám upínat, abych věděla, o čem má Simon Snow být. Byla jsem prostě zmatená. Abych byla upřímná, nečekala jsem, že se v knížce budou řešit docela závažné rodinné problémy, myslela jsem, že to bude takové oddechovější, jestli mi rozumíte. Ale ve výsledku nemůžu říct, že by mě to nebavilo. Zas tak špatně se to nečetlo. 294 stran.

Bratrstvo černé dýky je nejoblíbenější série mé kamarádky. Tak na 90 % to čtu jen kvůli ní, 10 % je kvůli bodům za pokračování v sériích. Probuzený milenec je už třetí díl. Tentokrát je o Zsadistovi, snad to píšu správně. Přečetla jsem to během jednoho dne. Ono mě to fakt bavilo číst. I když to není žádná extra literatura. Byla jsem ráda, že se tam děj trošičku posunul, že to nestojí na místě a nejedná se jen o páření. Vadilo mi, jak se tady objevil sen takřka  všech žen (nevím, jestli je zrovna i můj), jak jen ony můžou změnit muže k lepšímu. Zsadist moc ženy rád neměl, samozřejmě z vážných psychologických důvodů, ale Bella ho zachránila a změnila. To je taková drobná výtka. Uvidím, kdy se dostanu ke čtvrtému dílu, ten je prý o něco horší. 449 stran.

U Vězně noci a mlhy se nebudu dlouho zastavovat. Bude něco-jako-recenze, takže jestli vás tahle kniha zajímá, můžete se těšit. Abych to aspoň trochu shrnula... Tohle mě bavilo. Určitě to patří mezi ty lepší young adult knihy. A zajímá mě, jestli bude u nás vydaný druhý díl - zatím jsem nedostala stoprocentní odpověď. Ale čekám, že asi nebude. 349 stran.




Steampunkový komiks? No jasně, že jsem po Serpens Levis - Ve smyčkách hada sáhla. Jenže mě to úplně moc nebavilo. Jasný, je to komiks, ale myslím, že by se ten děj dal trochu rozvést. Přišlo mi to dost urychlené. Ale můj názor na komiksy nemůžete brát vážně, protože tomu moc nerozumím. Ale pokud jste na tom stejně jako já, tak moc nedoporučuji, 101 stran.

Elitu jsem si půjčila, protože je to pokračování v rozečtené sérii. Nečekala jsem od toho nic, kromě toho, že se to bude rychle číst. A rychle se to četlo. Ze Selekce jsem si nepamatovala moc detailů, takže jsem ze začátku trochu tápala. Elita se mi líbila víc než první díl. Řešila se tady politika a historie fikčního světa, což já mám u dystopií ráda. Nadšení mi jen kazila America, které se nemůže rozhodnout, s kým by chtěla být víc. S jedním se líbá, chce s ním být, za pět minut je s druhým, začne se s ním líbat a zase chce být s ním. Achjo. A hloupé je, že vím, s kým nakonec zůstane. Možná proto mě ta její nerozhodnost tak štve. 274 stran.

Něco-jako-recenze bude. Takže ani u Uvnitř mé hlavy se nebudu moc dlouho zdržovat. Bavilo mě to, chtěla jsem číst dál. Možná jsem potřebovala číst dál. Chtěla jsem vědět, jak to dopadne. Všimla jsem si i negativních hodnocení, takže pokud se vaše hodnocení knih podobá těm mým, Uvnitř mé hlavy zkuste. Nikdo neříká, že to pak budete muset dočíst, když vás to nebude bavit. 351 stran.




Poslední knížka za srpen. Komiks, který jsem četla ve dvě hodiny v noci. Myší hlídku jsem si vzala před spaním, že se jen kouknu, co to je, když to všichni hodnotí tak kladně. A pak jsem šla spát, až jsem to dočetla, protože jsem prostě chtěla vědět, kdo je za tím spiknutím. Myši jsou fakt drsné. Se ani nedivím, že se jich některé ženy bojí. A ještěže nemám hada, bála bych se ho myšmi krmit. 138 stran.





To byly dočtené knihy. Teď se můžu pustit do těch rozečtených. Těch mám za srpen celkem čtyři. V srpnu jsem hodně rozečítala.

Padesát odstínů temnoty jsem si vzala kvůli bodům do svého předsevzetí, že budu hodně číst pokračování v sériích. Má to hodně stran. Díky prvnímu dílu jsem očekávala, že se to bude číst hodně rychle. No... Ono se to rychle čte, ale je to taková nuda, že u toho dlouho nevydržím. Tam se prostě nic neděje, tahle knížka je fakt za trest. Už si ani nejsem jistá, jestli to dočtu. Těch pět bodů za pokračování bych mohla nahnat snáze u jiné knihy. 121 stran.


World of Warcraft - Kroniku si čteme společně s mužem. Já předčítám a on mě poslouchá. Debatujeme u toho a vzpomínáme, kde jsme se s jakou postavou setkali. Prostě parádně strávené chvíle. A k tomu je ta knížka moc pěkně udělaná. A líbí se mi ty ilustrace. Jen nevím, kdy to dočteme, protože s mužem teď společně hrajeme. 56 stran.




Myslela jsem si, že se mi Skleněný trůn nebude líbit. A mně se to líbí. Chtěla jsem si zase na nějakou knížku zanadávat, ale ne, já se teď jen stydím, že mě to baví. Jen se Skleněnému trůnu teď moc nevěnuji, takže mé nadšení lehce upadá. A jsem team Chaol Westfall. A wowkaři už určitě tuší. 249 stran.






Kečupová mračna jsem si vzala do trolejbusu. Moc jsem toho zatím nepřečetla. Takže nemůžu zatím moc soudit. Ale vypadá to zatím na příjemnou oddechovku. Tohle určitě nebude náročné čtení. 21 stran.





Seriály.


A tady byla tak týdenní pauza, než jsem se rozhodla, že to konečně dopíšu. Zatím to vypadá, že září se bude psát parádně, protože nebude o čem psát, ale to předbíhám.

V poslední době se už tolik na seriály nekoukám. A jsem za to ráda, mám tak čas na něco jiného. Třeba na nicnedělání. 

Bad Techaer (01x07) - zjistila jsem, že je to i nadabavoné, tak jsem měla před spaním na co koukat. Je to pitomé, někdy i vtipné. Na spaní je to v pohodě. A je jen jedna série, tak proč se nepokusit ji dokoukat. 2 epizody.

Futuruma (2x14) - muž se rozhodl, že je čas na Futuramu. Nějaké díly jsem viděla, nějaké ne. Futurama mě baví, koukáme na to opět před spaním. 8 epizod.

Californication (1x05) - další starý seriál, který jsem neviděla. Tady nějak nemůžu říct, že by mě to nějak moc bavilo. Ale má to krátké díly a je to nadabované, když se mi nechce nic dělat, ani myslet, tak se to dá. 5 epizod.

Dobrá manželka (3x22) - dokoukala jsem třetí sérii a čtvrtou nemůžu najít. A ono to skončilo tak napínavě. Achjo. Opět to ale není žádný zázrak, ale docela mě to baví. Jen se tak nějak pořád točí kolem toho samého. 14 epizod.

UnReal (2x04) - na tohle jsem úplně zapomněla! Na další díly se musím určitě podívat. Až budu mít čas a náladu. Tohle mě baví. A hodně. 1 epizoda.

Young & Hungry (4x10) - už aby byla pátá série. Tenhle seriál mám fakt ráda, je to milé. A pitomoučké, ale tak nějak ve snesitelné formě. 1 epizoda.


A to by bylo vše. Nerada píšu dlouhé články. Doufám, že jste se dopracovali až sem. Máte můj obdiv. 

Doufám, že jste měli srpen také čtecí a že i září budete mít čtecí. Nebo seriálový. Filmový. 

Mějte se krásně a hodně čtěte.

2 komentáře:

  1. Warcrafta dočetla i moje polovička a těší se na další :) pěkné kousky ale já a fantasy nejsme kamarádi :)
    Katy

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se těším taky na další díl a to nemám tu Kroniku ještě dočtenou. Hlavně doufám, že ji u nás vydaj. :o)

      Vymazat