22.07.13

Prázdninový knihomol 2013 #3

    Třetí týden. Máte také pocit, že je to s tím časem horší a horší? Za chvilku se půjde zase do školy. Brrr. 

Čtení a knihy.

    Třetí týden jsem tak krásně začala se čtením, ale šlo to od desíti k pěti. Od desíti stránek k pěti stránkám. Skoro takhle to bylo. 
    Dočetla jsem jednu knihu. Vražedná pomsta. Druhý díl Hunger Games. Líbilo se mi to moc. Ani jsem nečekala, že se mi to bude líbit víc než Aréna smrti. 285 stran.

   Pokračovala jsem i v jedné rozečtené knize. Špičkou jazyka. Ke konci třetího týdne jsem to moc nečetla. Ale samozřejmě to chci dočíst, protože se mi to líbí. Ale nebyla moc nálada. I teďka můžete z tohoto textu poznat, že mě to psaní moc nebaví. Je vedro. To asi jako vysvětlení stačí, že? 227 stran.

   Ale rozečítala jsem. Ale ne moc. Myslela jsem, že toho rozečtu víc, abych se pak mohla rozhodnout, co vrátím nedočtené do knihovny a co se budu snažit přečíst. Jenže jsem rozečetla jeden recenzní výtisk a jednu knihu z knihovny. Takže žádný zázrak.
     Alchymie věčnosti. 39 stran. Moc se k tomu nechci vyjadřovat, protože bude něco-jako-recenze. A jsem prozatím na začátku, takže stejně o tom nemohu nic říct.
    Princezna nevěsta. Možná znáte film. Já ho mám moc ráda a knížku jsem si chtěla přečíst už hodně dlouho. 52 stran. Z toho většina těch stránek patří k předmluvám. Ze samotného příběhu jsem si přečetla pouze první kapitolu. Musím se do toho čtení pořádně pustit. Je to milé a vtipné.

Celkem přečtených stran za třetí týden: 603.

Čumění a seriály.

    Ačkoli jsem neměla na knihy náladu, na seriály jsem ji měla velmi dobrou. S bolestí hlavy se opravdu lépe sledují seriály, než čtou knihy.

    Hemlock Grove. Zase jsem pokročila s tímto seriálem, který mě nějak moc nenadchl. Ale podívala jsem se jen na 1 epizodu. A čeká mě čtvrtý díl. Víte, moc nevíte, o co tam vlastně jde. Je tam bohatá rodina, která je poněkud zvláštní. Jeden její člen - synáček, je upír, který prý o tom ještě nic neví. Dcerunka je vysoká - asi jako obr, a má jedno oko o dost větší než druhé a nevypadá moc lidsky. A jejich matka... Tak ta nosí pořád bílé oblečení. (Ale určitě ta její zvláštnost bude i v něčem dalším a ne jen v barvě oblečení.) Herci mi nejsou sympatičtí, zvlláště ten upír. Ale hudbu to má docela pěknou.

    The Simpsons. Tenhle seriál vám určitě nemusím představovat. Nikdy jsem to nesledovala od začátku do konce. Ani jsem to nikdy nesledovala nijak aktivně. Ale měla jsem na to náladu, tak proč ne. Zhlédla jsem zatím 6 epizod první série. Tenhle seriál mi bude hodně dlouho trvat. 

   Zoufalé manželky. Těm jsem se věnovala hodně. Od druhé řady mě to začalo více bavit. A třetí řada mě zatím baví nejvíc. A už vím, kterou zoufalou manželku mám nejraději. Carlose. On je prostě super. A je jedno, že je to chlap. Celkově je Carlos výborná postava. A hlavně je z nich asi nejrozumnější. Takový Tom (manžel Lynette) je blbec. Sice mají asi nejlepší manželství, ale je to fakt blb. On se chová nezodpovědně a ani neuvažuje. Dobře. Z těch hlavních hrdinek mám nejraději Bree, protože má úžasnou barvu vlasů. Jsem tak povrchní! Ačkoli se některé věci v seriálu opakují, je to fajn. Někdy mě už moc nebaví vytváření a řešení problémů s deus ex machina, ale vtipné hlášky to tak nějak vynahrazují. Dostala jsem se na osmnáctou epizodu třetí řady. 52 epizod.

Celkem zhlédnutých epizod za třetí týden: 59.

    Minulý týden jsem zapomněla nahrát fotografii Pana Medvěda. Ale nyní nezapomenu. 


 Čtěte a mějte se krásně!

6 komentářů:

  1. Já jsem si ted koupila konečně Hunger games..takže se chystám na rereading..už si pomalu ty detaily nepamatuju..:D ..:) Jinak pan medved je supr..má rozkošný tlapičky..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si myslím, že zrovna Hunger Games jsou knížky, které na druhé čtení už nemohou tolik působit na čtenáře.
      A Panu Medvědovi to vyřídím! :o)

      Vymazat
  2. Skvělé číslo! Jsem s tebou spokojená :D Ne teď vážně, přečetla jsi toho dost, super výkon. :) A děkuju za fotku Pana Medvěda, je úžasnej..:)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdybych vydržela pilně číst celý týden, tak by bylo větší než minulý týden. Ale děkuji. :)
      Nemáš zač. A Pan Medvěd ti děkuje. (Má dokonce i slušné vychování. Někdy.)

      Vymazat
  3. 603 stran za týden, to je slušný výkon ;)
    Vražedná pomsta byla dokonalá - asi nejlepší díl celé série, upřímně jsem docela dost zvědavá na film. Nejvíc se mi asi líbil celkový nápad arény :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Minule to bylo o dvě stě stran lepší. A tento týden jsem začala dost bídně. Je to u mě jak na horské dráze.
      Také mě film zajímá. Trailer vypadá dobře, ale mám strach, že to bude špatné jako Hunger Games. Ten film byl opravdu moc špatnej.

      Vymazat