24.06.13

Předprázdninový knižní maraton #3

    Omlouvám se za zpoždění, ale vlétla nám do obýváku sršeň. Což není mazlíček, se kterým bych chtěla spát.
    Jo, zní to sice jako výmluva: Pes mi sežral domácí úkol. Ale je to pravda! Fakt. Fotky nemám. Každopádně by asi byla mnohem lepší audio nahrávka, protože to fakt suprově bzučí.

    Hmm, úvod bych měla napsaný. Co napsat dál, abych vás zbytečně nenudila? Jo, nemusela jsem psát žádný článek, když bude o ničem, ale co. Aspoň se naučím dělat něco poctivě každý den. Tento knižní maraton spíš používám jako deníček. Ach jo.

    Včera, vlastně dnes... Sakra, vlastně včera. Ugh. V sobotu jsem šla spát až v neděli ráno. Skoro ve čtyři. Doufám, že se orientujete v čase. Tento článek píšu dnes. Zítra. Prostě už je pondělí. To je zašmodrchané. Určitě je vám jasné, že jsem nešla spát pozdě kvůli knížkám. Ano, dívala jsem se na Sběratele kostí. Moje nová závislost. Chystám se na devatenáctý díl první řady. Myslím, že to sleduju docela pomalu. A ještě čas od času hraju jednu hru, ale tu vám ukážu jindy, ať mám o čem psát.

    Dnes. Ugh. Včera jsem četla jen při ranní polední kávě. A pokračovala jsem ve čtení jedné historickoromantické knížky.

 Výzva k hříchu. Druhý díl série. Ano, to znamená, že jsem četla už díl předcházející. Zpravidla se čtením těchto knih nechlubím. Čtu je vyloženě na promytí mozku.
    A vzhledem k tomu, že v reálném (Co je reálný?) životě nejsem romantická, a ani můj muž není romantik, tak si romantiku užiju ve fikčním světě. Pak se zase vrátím do reality a jsem opět ten správný bígl. Cecilka. Bígl Cecilka.
    Co se můžete dočíst v takovéto knize? Hlavní hrdinové jsou vždy krásní. Muži mají velká kopí. Tak tomu říkají. A nebo mužství. A tak různě. A taky mají velké ego. Ženské hrdinky jsou panny, a nemluvím o horoskopu, chtějí být nezávislé a nechtějí se vdávat. Před hlavním hrdinou si nesednou na zadek a jsou na něho drzé. Drzost se hlavním hrdinům líbí. Chce s ní souložit. Ona chce souložit s ním. A celá kniha je o tom, co musí hrdinové udělat, aby spolu mohli souložit. Když se dostanou do tohoto vyvrcholení, tak pak se snaží, aby se mohli vzít. Jako na svatbě. Jejich svatbě.
   K vyvrcholení jsem se už dostala, ke svatbě ne. To se možná dočtu zítra. Dnes. V pondělí!

Bíglovský čtecí progress.

   Dnes jsem byla ve čtení o dost úspěšnější než v předchozích dnech. Přečetla jsem cca 38 stran. Možná za těch 14 dní přečtu stran aspoň šedesát. Tímhle tempem to vidím tak na 55.

   A docela mě štve, že jsem si dneska neudělala čas na Teorii literatury. Myslela jsem, že to nebudu číst až v pondělí (dnes, včera), ale už i v neděli (včera, dnes). Tak snad zítra (v pondělí, dnes).

    Já si připadám opravdu jak troll. Nechápu, proč jsem se hlásila, když vůbec nečtu. Snad bude čtvrtý den úspěšnější.

0 komentářů:

Okomentovat