28.08.12

Jak bych si ráda koupila knížku

     Někdy na začátku srpna byla v České republice vydána kniha Sirotčinec slečny Peregrinové pro podivné děti. Kniha mě zaujala svým námětem a trailer mě přesvědčil o tom, že si ji opravdu chci přečíst. A to nemluvím o zajímavých fotografiích, které jsou uvnitř knihy. Příběh je vlastně o nich.
     Jednoho dne mě sestra přesvědčila, abych s ní šla ven. Podívat se do města, zajít na zmrzlinu, prohlédnout si knihkupectví. Kdo by odolal? (Už se vyrábí zmrzlina ve tvaru knihy?) 
     V knihkupectví jsem se na tuto Knihu chtěla podívat. Hlavně na fotografie, ty mě v tu chvíli zajímaly nejvíce, Zeptala jsem se paní prodávám-v-knihkupectví-knihy-a-jsem-schopná-se-mile-usmívat-i-když-mě-obtěžujete, kde ji najdu, že bych se na ni ráda podívala. Bohužel jsem měla smůlu. Jediný výtisk, který jí zbyl z celkového počtu 4, je ve výloze, která se nachází relativně neblízko prodejny. Paní prodávám-v-knihkupectví-knihy-a-jsem-schopná-se-mile-usmívat-i-když-mě-obtěžujete se nabídla, že mi knihu objedná, ať se mohu na ni podívat. Byla jsem hloupá a říkala jsem, že to kvůli mně nemusí. Ale objednala ji a řekla, že v pátek (byla jsem tam v úterý) by ji měli dovézt.
     V pátek jsem natěšeně šla opět mezi lidi. Vidina knihy, na kterou se opravdu těším, mě nutila se i blbě usmívat. Paní prodávám-v-knihkupectví-knihy-a-jsem-schopná-se-mile-usmívat-i-když-mě-obtěžujete mi náladu však zkazila. Kniha nepřišla. Ale ubezpečila mě, že ještě ten den by jí mělo přijít další zboží. Nebo v pondělí. Slušně jsem poděkovala a šla jsem se podívat do výlohy na svoji vysněnou knihu.
     V pondělí (včera 27.8.) jsem tam nechtěla jít. Co kdyby zboží mělo přijít až večer. Nechala jsem to tedy na úterý. Dnes. Rozbila jsem prasátko, nahodila jsem příjemný úsměv a šla jsem už potřetí přes celé, i když malé, město konečně pro knížku.
     Co vám budu povídat. Paní prodávám-v-knihkupectví-knihy-a-jsem-schopná-se-mile-usmívat-i-když-mě-obtěžujete si vzala na mě telefonní číslo a pošle mi smsku, jen co kniha přijde. Omlouvala se mi a vysvětlovala mi, že knihu objednala, ale už nebyla na skladě. Takže ji narychlo objednávala ještě v sobotu a zboží ještě neposlali.
     Má to jednu výhodu. Mám pravidelný přísun pohybu.

10 komentářů:

  1. Koukám, takové menší putování za knihou. Ale tím koncem jsi mě tedy pobavila. :D prý pravidelný přísun pohybu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To není sranda. Víš jak se u přípravy na státnice to.. nic nedělá?! :o)

      Vymazat
  2. Něco takového jsem zažila, když jsem četla Hunger Games a akutně jsem potřebovala druhý díl. Naneštěstí měli na skladě jen třetí a na Vražednou pomstu jsem si musela počkat celý týden(!). To bylo hrozné a několikrát jsem uvažovala, že se prostě hned vrhnu na třetí... :D

    Jinak, Sirotčinec už jsem četla a musím říct, že jsem od toho čekala mnohem víc. Trochu mě to zklamalo..

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak já nedokážu číst dvě knihy ze stejné série hned po sobě, protože mě to pak nudí, takže tohle by mi ani nevadilo. Ale chápu. :)

      To mi ani neříkej, už ji mám doma a jen čekám na postátnicový čas, abych si ji mohla přečíst.

      Vymazat
  3. Jsi měla dostat slevu za trpělivost :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pobavila jsi mě, hlavně poslední větou. Ve dvanáctitisícovém městě, kde bydlím jsou knihkupectví už jen dvě a ani v jednom jí nemají. :( Nemají tu celkově nic :( Ale aspoň ušetřím. (A pak to bouchnu naráz, když jedu do školy do velkoměsta, tam mají vždycky všechno.)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. V těch velikých knihkupectví dostaneš i slevu, že jsi student. Takže to má své výhody. :)

      Vymazat
    2. Jeee, to sem ani nevěděla... Děkuju za radu, příště jim s penězma hodím na pult ISICa a uvídím jak se na to budou tvářit.

      Vymazat
  5. Hoci som knihu nečítala, je isté, že tebe sa veľmi páčila :) Dúfam, že sa k nej čo najkôr dopracuješ. ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Už ji mám dlouho, ale teď se musím dostat k tomu čtení. :)

      Vymazat