07.01.17

Bíglovská předsevzetí 2017

A je tu zase leden.

Ten čas letí tempem pondělí, úterý, červenec, Vánoce.

Hrůza hrůzoucí. 

No nic, podíváme se na statistiky roku 2016.

Nečetla jsem 3 dny.
Rok předtím to bylo 94 dní. Takže musím říct, že jsem se polepšila. Tyjo, jsem na sebe fakt pyšná. Jasně, byly dny, kdy jsem přečetla jen jednu stranu. A bylo i asi dvouměsíční období, kdy jsem četla tempem jedna až dvě strany denně, ale četla jsem. Otázka je, jestli by se to období nezkrátilo, kdybych se na to čtení vykašlala, možná bych toho pak ve výsledku přečetla víc.

Přečetla jsem 73 knih.
Rok předtím jich bylo 80. To byly ty dva měsíce skoro-nečtení, jinak bych to zvládla. Škoda. 

Přečetla jsem 19 708 stran.
Rok předtím to bylo 18 250 stran. Takže tady jsem opět lepší. Ale těch 20 000 stran jsem nezvládla, to mě dost mrzí.

Zhlédla jsem 807 epizod.
Rok předtím 991 epizod. Takže jsem zase horší. Ale mně se fakt moc nechtělo sledovat seriály. A nebudu se do takových věcí nutit, to nemá smysl, no ne?

Rozečetla jsem 14 sérií.
Rok předtím to bylo 28 sérií. Vidíte ten pokrok? Nové série jsem tolik nerozečítala. To je prostě paráda. Skoro si připadám jak normální člověk!

Přečetla jsem 36 pokračování v sériích.
Rok předtím jsem jich přečetla pouhých 16.  Tady jsem udělala také velký pokrok. Ze 73 dočtených knih jich bylo 36 pokračování. Mám ze sebe neskutečnou radost. A jestli si pamatujete mé bodové hodnocení ohledně sérií, tak ve výsledku jsem v +45. A to jsem se tak bála, že budu na nule, nebo hůř, v mínusu.

A teď jdeme na plány na rok 2017.

Budu číst každý den.
Vím, že to jde. A vím, že mě to i bavilo. Dokonce i muž věděl, že věta: "Sakra, za chvilku je půlnoc a já nic nepřečetla!" není vtipná. 

Přečtu tolik knih, kolik budu chtít.
To znamená, že si na goodreads do challenge dám jen jednu knihu, takže jsem opět svou challenge splnila prvního ledna. A dívala jsem se, že letos si dalo více lidí jen tu jednu knihu. Přece se nebudeme stresovat tím, že nám chybí 10 knih. 

Zhlédnu 1 000 epizod.
A když ne, tak co?

Nebudu tolik rozečítat nové série, ale budu se snažit číst pokračování v sériích.
A zase si to budu bodovat. A doufám, že to letos bude lepší než minulý rok.

Přečtu 20 000 stran.
Tohle musím zvládnout. Musím!

Budu více psát články na blog.
Což znamená, že budu psát víc "recenzí". A to tedy znamená, že si víc budu namáhat mozek, abych si odůvodnila, proč se mi kniha líbila/nelíbila. Snad se to vyvede. Já asi nejsem typ na dlouhodobé pravidelné blogování.

Minulý rok jsem kamarádce říkala, jaké mám své čtecí plány, a jí se to líbilo a přidala se ke mně. Udělaly jsme si z toho takovou soutěž, ve které nikdo nevyhrál a neprohrál. Prostě nás to motivovalo a bavilo nás to. A to je to hlavní. 
Nemá smysl se hnát za nějakými čísly, když se vám nechce a není to životně důležité. 

Čtěte tedy s radostí. Čtěte si, co chcete vy, co vás baví, klidně si čtěte Padesát odstínů čehokoli, hlavně ať z toho máte radost.

A ať vás baví rok 2017.

0 komentářů:

Okomentovat