11.11.12

Nedělní čtení #2

     Takže je tu další neděle. Uběhlo jich už několik, ale má chuť psát nebyla zrovna na správném místě. Absence nedělního čtení tedy nebyla způsobena tím, že bych nečetla. Čtu v poslední době víc než dost. Tedy na mé poměry. Jsou tedy už i tací, kteří mají za tento rok přečteno více než sto knižních titulů. Lidi, jak to děláte? Spíte vůbec? (No, u Samary bych to velké číslo chápala, že jo.) Já se musím zatím spokojit s necelou šedesátkou.



Carrie Ryan. Les rukou a zubů

 

 
     

      Série Les rukou a zubů má dobrá hodnocení. Je chválena, takže proč bych si ji nepřečetla i já? Nešla jsem do knihovny pro ni cíleně, ale když jsem ji tam viděla opuštěnou na té polici, tak jsem si řekla, že ji tam přece nenechám. No, možná jsem ji tam měla nechat. 
    Hlavní hrdinka Mary mě rozčiluje. Ty její myšlenky! Ano, hlavní hrdinka myslí, oh bože. Kdyby kniha byla v er formě, možná by to bylo lepší, než ich forma s neustálou sondou do nitra hlavní hrdinky, která tam je jen proto, aby štvala čtenáře.
    Jasně, mně maminka neumřela na kousnutí od nečistých, ok, nechápu, jaké to je. Ale zase doufám, že moje maminka by nebyla tak blbá, aby k tomu plotu šla sama a ještě se nechala pokousat. A když už překousnu blbost matky hlavní hrdinky, tak mi neustálé fňukavé opakování, že Maryina matka se nedotkne toho a tamtoho a raději ani nechci vědět, čeho všeho se kdysi dotýkala a teď už nemůže. 
    Mary je nešťastně zamilovaná do bratra svého nastávajícího. Ale no tak, vždyť Harry je také fajn. Narozdíl od Travise si tě vybral. Tak nefňukej a buď ráda, že nemusíš být v Sesterstvu. Vážně? Za plotem jsou nemrtví a ona jen fňuká kvůli hloupostem. Nemluvě o tom, že jsem myslela, že to bude spíše akčnější kniha a ne psychologický román (a ještě k tomu tedy dost špatný).
    Abych tady neplivala jen zápory, docela mě zajímá fikční svět Lesa. A i to Sesterstvo, které ví víc než ostatní lidé. A já chci vědět co! Opravdu moc doufám, že to autorka napsala už v tomto prvním díle. Prosím! Já budu hodná, slibuju. Má to další dva díly, takže pochybuju. 
     Podle anotace jsem u toho, jak se Mary zasnubuje s Harrym, takže mě pravděpodobně čeká to napínavé. Jsem na straně 128 ze 312.  Z knihovny jsem si přinesla i druhý díl. Ještě před tím, než jsem začala číst ten první. Podle některých je lepší, uvidíme. 
    Snad se už brzy Les rukou a zubů rozjede a stránky mi budou utíkat rychleji a rychleji.
   

2 komentáře:

  1. Ok, už vím, o čem to je :)
    Sice to takhle nezní nic moc, ale zato je to vtipnej článek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. No hele, následující kapitolou všechno to napětí začalo. Jsem to pak četla až do konce jedním dechem. Akorát ten začátek je takový nijaký. :)

      Vymazat